Nemoguće je objediniti visoku kvalitetu, vrhunsku uslugu i niske cijene. U Signarami u Splitu koja je dio franšiznog lanca od 850 centara u 52 zemlje ponekad nam potencijalni klijent objasni da traži “najpovoljniju ponudu” u razgovoru se pokaže da pod tim misli na najjeftiniju ponudu. Signarama je poput drugih franšiznih sistema u bilo kojoj branši orjentirana na visoku kvalitetu, vrhunsku uslugu po fer cijeni. Visoka kvaliteta znači puno toga i ne mogu sve sada nabrojiti ali evo par stvari da bolje razumjete o čemu govorim: odličan dizajn, vrhunske materijale, orginalne boje. Što to u praksi znači? Jedan od naših popularnih proizvoda je canvas print na slikarskom platnu. U videu koji smo postavili na ovom linku objašnjavamo kvalitetu našeg canvasa razvučenog na blind ramu. Naše letvice su debele 3cm i imaju francuski spoj s klinovima, imaju ispupčene rubove tako da se platno canvas ne naslanja cijelom površinom na letvicu, platno je vrhunske kvalitete i ne koristimo jeftine zamjenske boje, ne radimo s bojama na vodenoj bazi koje izbljede ili se u dodiru s tekućinom razliju. Kada mi neki klijent kaže da je našao nekoga tko npr. radi “isti” proizvod npr. 30% jeftinije nije svjestan da to baš i nije isti proizvod. Prije par dana sam na parkingu vidio oslikanog kombija koji nije odradila Signarama, što možete vidjeti na priloženoj fotografiji, kojem je folija ispucala toliko da je neprepoznatljivo ono što bi trebalo biti reklama firme. Vjerojatno je i taj vlasnik tražio “najpovoljniju” ponudu. Takva ponuda na kraju ispadne najnepovoljnija jer u ovom slučaju potrebno je ukloniti takvu ispucanu foliju, što nije ni malo lako ni jeftino, ponovo isprintati materijal na folijama koje su predviđene za takve poslove i znatno su skuplje od neadekvatne folije koja je upotrebljena za ovaj posao i koristiti orginalne boje umjesto jeftinih zamjenskih boja sumljive kvalitete.

Vrhunska usluga znači da odgovorite na telefonski poziv nakon drugog zvona, da ostanete u kontatku s klijentom sve dok se posao ne završi. Također ukoliko dođe do reklamacije da popravite svoju grešku bez izbjegavanja odgovornosti.

Da rezimiramo. Ukoliko koristite kvalitetne skuplje materijale, dobar dizajn, pružate vrhunsku uslugu ne možete biti cijenom konkurentni netkome tko to ne radi jer imate veće troškove. Klijent prilikom kupnje ima cijenu koju treba platiti i trošak. Cijenu plati samo jedanput a trošak se javlja u eksploataciji proizvoda. Znači u ovom slučaju s kombijem trošak će pojesti uštedu koja je ostvarena prilikom plaćanja oslikavanja vozila neadekvatnim materijalima te se posao mora napraviti ponovo uz dodatni trošak čišćenja vozila.