U manje od godinu dana budući franšizni lanac Fast food Kechup imati će četri otvorena objekta. Već sada ima otvoren objekt u Solinu i Splitu u zgradi Belvedere a za nekoliko dana otvara novi do sada najveći objekt u zgradi nasuprot zgrade Slobodne Dalmacije a nakon toga otvara i treći u samom centru grada Split blizu HNK. Kechup je odlično osmišljen projekt i već sada pokazuje odlične rezultate. Iako smo danas preplavljeni fast food objektima rijetko koji ima dobar koncept i dobar plan. Management Ketchup-a na čelu s gospodinom Stipom Dolićem pazi na svaki detalj. Mi u Signarami smo ponosni što smo dio tima koji razvija vizualni identitet i izrađuje reklame koje su priložene u slikama. Tako u Kechupu čim uđete možete vidjeti Menu Board koji je nalazi iznad prodajnog pulta a na kojem se jasno vidi koje proizvode možete naći u Kechupu. Na zidu se mogu vidjeti klik klak okviri u kojima se smjenjuju dobro osmišljene akcije koje nude kupcu dodatnu vrijednost na uloženi novac. Na oslikanim vozilima nema fotografija nego je u prvom planu logo firme kao i adresa s brojem telefona. Ista stvar je i s dostavnim motorkotačima. Svjetleće reklame su također upečatljive i dobro vidljive.

Koliko sam vidio teško je pronaći broj telefona na internetu ukoliko želite dostavu na kućnu adresu pa na slikama možete vidjeti brojeve telefona. Na automobilu je broj iz Solina a na motoru broj iz Splita.